Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Оліфіра Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Оліфіра Л. 
Професійна управлінська компетентність керівників ВНЗ І – ІІ рівня акредитації: фактори впливу [Електронний ресурс] / Л. Оліфіра. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_29
На основі аналізу ключових понять компетентнісної парадигми “компетенція” та “компетентність”, їх взаємозв’язку і трансформації у складові освітнього процесу розкрито сутність та характеристики професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. Звертаючись до стратегічних документів у галузі освіти, висвітлено вимоги до означеної компетентності. Визначено структуру професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації як основу формування змісту та освітніх програм для зазначеної категорії керівників у системі післядипломної педагогічної освіти.У статті розкривається сутність і характеристики професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації.На основе анализа ключевых понятий компетентностной парадигмы “компетенция” и “компетентность”, их взаимосвязи и трансформации в составляющие образовательного процесса раскрыта сущность и характеристики профессиональной управленческой компетентности руководителей высших педагогических учебных заведений I-II уровней аккредитации. Обращаясь к стратегическим документам в области образования, освещены требования к указанной компетентности. Определена структура профессиональной управленческой компетентности руководителей высших педагогических учебных заведений I-II уровней аккредитации в качестве основы формирования содержания и образовательных программ для указанной категории руководителей в системе последипломного педагогического образования.Based on the analysis of key concepts of competence paradigm of “competence” and “competence”, their relationships and the transformation in the components of the educational process reveals the essence and characteristics of professional managerial competence of managers of higher educational institutions of I-II levels of accreditation. Turning to the strategic documents in the field of education, highlight the requirements for the specified competence. The structure of professional managerial competence of managers of higher educational institutions of I-II levels of accreditation as a basis for shaping the content and educational programs for this category of managers in the system of postgraduate education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.005 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Оліфіра Л. 
Професійна управлінська компетентність керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації як педагогічна категорія [Електронний ресурс] / Л. Оліфіра // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 47-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_13
На основі аналізу ключових понять компетентнісної парадигми “компетенція” та “компетентність”, їх взаємозв’язку і трансформації у складові освітнього процесу розкрито сутність та характеристики професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. Звертаючись до стратегічних документів у галузі освіти, висвітлено вимоги до означеної компетентності. Визначено структуру професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації як основу формування змісту та освітніх програм для зазначеної категорії керівників у системі післядипломної педагогічної освіти.У статті розкривається сутність і характеристики професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації.На основе анализа ключевых понятий компетентностной парадигмы “компетенция” и “компетентность”, их взаимосвязи и трансформации в составляющие образовательного процесса раскрыта сущность и характеристики профессиональной управленческой компетентности руководителей высших педагогических учебных заведений I-II уровней аккредитации. Обращаясь к стратегическим документам в области образования, освещены требования к указанной компетентности. Определена структура профессиональной управленческой компетентности руководителей высших педагогических учебных заведений I-II уровней аккредитации в качестве основы формирования содержания и образовательных программ для указанной категории руководителей в системе последипломного педагогического образования.Based on the analysis of key concepts of competence paradigm of “competence” and “competence”, their relationships and the transformation in the components of the educational process reveals the essence and characteristics of professional managerial competence of managers of higher educational institutions of I-II levels of accreditation. Turning to the strategic documents in the field of education, highlight the requirements for the specified competence. The structure of professional managerial competence of managers of higher educational institutions of I-II levels of accreditation as a basis for shaping the content and educational programs for this category of managers in the system of postgraduate education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 380.757 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Оліфіра Л. М. 
Особливості програми розвитку професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації засобами тренінгів [Електронний ресурс] / Л. М. Оліфіра // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 20. - С. 233-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_20_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 678.424 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Оліфіра Л. М. 
Організаційно-педагогічні умови розвитку професійної управлінської компетентності керівників вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Л. М. Оліфіра // Вісник післядипломної освіти. - 2012. - Вип. 6. - С. 59-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2012_6_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.682 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Оліфіра Л. М. 
Професійнa управлінськa компетентність керівників педагогічних ВНЗ І–ІІ рівня акредитації [Електронний ресурс] / Л. М. Оліфіра // Вісник післядипломної освіти. - 2012. - Вип. 7. - С. 160-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2012_7_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.576 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Оліфіра Л. М. 
Тренінг як прогресивна технологія розвитку професійної управлінської компетентності керівників освіти [Електронний ресурс] / Л. М. Оліфіра // Вісник післядипломної освіти. - 2014. - Вип. 12. - С. 116-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2014_12_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 354.338 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ляхоцька Л. Л. 
Практика організації освітнього процесу в закладах післядипломної педагогічної освіти на основі дистанційних технологій навчання [Електронний ресурс] / Л. Л. Ляхоцька, Л. М. Оліфіра. // Theory and methods of educational management. - 2016. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2016_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 712.96 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Оліфіра Л. 
Консорціум в освіті: процеси диверсифікації та моделі підвищення кваліфікації керівних, педагогічних і науково-педагогічних працівників [Електронний ресурс] / Л. Оліфіра, С. Синенко. // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. - 2020. - Вип. 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adupped_2020_8_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 608.56 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Оліфіра Л. М. 
Підготовка керівників педагогічних коледжів до інноваційної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. М. Оліфіра // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2015. - № 4(5). - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2015_4(5)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.4 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Оліфіра Л. М. 
Підвищення кваліфікації керівних, педагогічних і науково-педагогічних працівників за накопичувальною системою: відповідь на виклики сучасності [Електронний ресурс] / Л. М. Оліфіра // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2018. - № 4. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2018_4_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 352.208 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Кириченко М. О. 
Професійний розвиток педагогів у системі формальної й неформальної післядипломної освіти в період карантинних обмежень [Електронний ресурс] / М. О. Кириченко, Т. М. Сорочан, Л. А. Карташова, Л. М. Оліфіра // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 18. - С. 46-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2021_18_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 464.747 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського