Пошуковий запит: (<.>A=Оліфіра Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Оліфіра Л. Професійна управлінська компетентність керівників ВНЗ І – ІІ рівня акредитації: фактори впливу [Електронний ресурс] / Л. Оліфіра. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_29 На основі аналізу ключових понять компетентнісної парадигми “компетенція” та “компетентність”, їх взаємозв’язку і трансформації у складові освітнього процесу розкрито сутність та характеристики професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. Звертаючись до стратегічних документів у галузі освіти, висвітлено вимоги до означеної компетентності. Визначено структуру професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації як основу формування змісту та освітніх програм для зазначеної категорії керівників у системі післядипломної педагогічної освіти.У статті розкривається сутність і характеристики професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації.На основе анализа ключевых понятий компетентностной парадигмы “компетенция” и “компетентность”, их взаимосвязи и трансформации в составляющие образовательного процесса раскрыта сущность и характеристики профессиональной управленческой компетентности руководителей высших педагогических учебных заведений I-II уровней аккредитации. Обращаясь к стратегическим документам в области образования, освещены требования к указанной компетентности. Определена структура профессиональной управленческой компетентности руководителей высших педагогических учебных заведений I-II уровней аккредитации в качестве основы формирования содержания и образовательных программ для указанной категории руководителей в системе последипломного педагогического образования.Based on the analysis of key concepts of competence paradigm of “competence” and “competence”, their relationships and the transformation in the components of the educational process reveals the essence and characteristics of professional managerial competence of managers of higher educational institutions of I-II levels of accreditation. Turning to the strategic documents in the field of education, highlight the requirements for the specified competence. The structure of professional managerial competence of managers of higher educational institutions of I-II levels of accreditation as a basis for shaping the content and educational programs for this category of managers in the system of postgraduate education.
|
2. |
Оліфіра Л. Професійна управлінська компетентність керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації як педагогічна категорія [Електронний ресурс] / Л. Оліфіра // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 47-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_13 На основі аналізу ключових понять компетентнісної парадигми “компетенція” та “компетентність”, їх взаємозв’язку і трансформації у складові освітнього процесу розкрито сутність та характеристики професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. Звертаючись до стратегічних документів у галузі освіти, висвітлено вимоги до означеної компетентності. Визначено структуру професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації як основу формування змісту та освітніх програм для зазначеної категорії керівників у системі післядипломної педагогічної освіти.У статті розкривається сутність і характеристики професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації.На основе анализа ключевых понятий компетентностной парадигмы “компетенция” и “компетентность”, их взаимосвязи и трансформации в составляющие образовательного процесса раскрыта сущность и характеристики профессиональной управленческой компетентности руководителей высших педагогических учебных заведений I-II уровней аккредитации. Обращаясь к стратегическим документам в области образования, освещены требования к указанной компетентности. Определена структура профессиональной управленческой компетентности руководителей высших педагогических учебных заведений I-II уровней аккредитации в качестве основы формирования содержания и образовательных программ для указанной категории руководителей в системе последипломного педагогического образования.Based on the analysis of key concepts of competence paradigm of “competence” and “competence”, their relationships and the transformation in the components of the educational process reveals the essence and characteristics of professional managerial competence of managers of higher educational institutions of I-II levels of accreditation. Turning to the strategic documents in the field of education, highlight the requirements for the specified competence. The structure of professional managerial competence of managers of higher educational institutions of I-II levels of accreditation as a basis for shaping the content and educational programs for this category of managers in the system of postgraduate education.
|
3. |
Оліфіра Л. М. Особливості програми розвитку професійної управлінської компетентності керівників вищих педагогічних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації засобами тренінгів [Електронний ресурс] / Л. М. Оліфіра // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 20. - С. 233-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_20_39
|
4. |
Оліфіра Л. М. Організаційно-педагогічні умови розвитку професійної управлінської компетентності керівників вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Л. М. Оліфіра // Вісник післядипломної освіти. - 2012. - Вип. 6. - С. 59-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2012_6_10
|
5. |
Оліфіра Л. М. Професійнa управлінськa компетентність керівників педагогічних ВНЗ І–ІІ рівня акредитації [Електронний ресурс] / Л. М. Оліфіра // Вісник післядипломної освіти. - 2012. - Вип. 7. - С. 160-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2012_7_23
|
6. |
Оліфіра Л. М. Тренінг як прогресивна технологія розвитку професійної управлінської компетентності керівників освіти [Електронний ресурс] / Л. М. Оліфіра // Вісник післядипломної освіти. - 2014. - Вип. 12. - С. 116-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2014_12_14
|
7. |
Ляхоцька Л. Л. Практика організації освітнього процесу в закладах післядипломної педагогічної освіти на основі дистанційних технологій навчання [Електронний ресурс] / Л. Л. Ляхоцька, Л. М. Оліфіра. // Theory and methods of educational management. - 2016. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2016_2_8
|
8. |
Оліфіра Л. Консорціум в освіті: процеси диверсифікації та моделі підвищення кваліфікації керівних, педагогічних і науково-педагогічних працівників [Електронний ресурс] / Л. Оліфіра, С. Синенко. // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. - 2020. - Вип. 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adupped_2020_8_21
|
9. |
Оліфіра Л. М. Підготовка керівників педагогічних коледжів до інноваційної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. М. Оліфіра // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2015. - № 4(5). - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2015_4(5)__7
|
10. |
Оліфіра Л. М. Підвищення кваліфікації керівних, педагогічних і науково-педагогічних працівників за накопичувальною системою: відповідь на виклики сучасності [Електронний ресурс] / Л. М. Оліфіра // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2018. - № 4. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2018_4_10
|
11. |
Кириченко М. О. Професійний розвиток педагогів у системі формальної й неформальної післядипломної освіти в період карантинних обмежень [Електронний ресурс] / М. О. Кириченко, Т. М. Сорочан, Л. А. Карташова, Л. М. Оліфіра // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 18. - С. 46-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2021_18_6
|